Söndag, day before the hell returns..

Söndag, egentligen brukar jag HATA Söndagar..Men inte idag, FÖR ATT min UNDERBARA sötnos kom till mej idag!
Hon tog 16.20 bussen från stan, sen när hon kom hit så käkade vi Pizza..Jag tog en gammal hederlig Vesuvio och hjärtat tog någon random pizza som börjar på M? haha :))
Efter vi hade sluktat pizzan så började vi ta på oss alla jäkla skoterkläder, sen begav vi oss ut.. Det var mörkt och mysigt då vi körde, guppigt dock.. haha!♥
Vi körde till Rävabacken, sen ner till sandtaget och sen upp för Rävabacken, riktigt roligt!
Efter det gick vi ut till uterummet där vi tog en jäkla massa foton, jättegulliga och jätteroliga.. HAHAHAH..Vi såg även på Scary Movie 1, vilket är ett måste för den äger!
Och jag saknar hjärtat reeeedan.. haha..♥
Aja, skola imorgon.. hatar skolan, okej?

Bjuder på en bild :)

 


Kommentarer
Postat av: BECKA

Hihi fan vad ni är söta alltså!

2010-03-16 @ 19:41:46
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0