Skoterkörning ÄGER!

Haha jaa, vars ska man börja.. Lördagen ägde från början till slut!
Orkar inte skriva exakt allt som hände, så tar ut " highlights "..

Okej, vi körde till något random place, och vi körde med en random som tydligen hette Erik, han tänkte köra om ett par polare och han failade GROVT!
HAHAHAHHAHAHA, gud va vi skrattade, aja.. när han tänkte köra om oss så körde han på ett isblock av någotslag så han flög av skotern, ROFL!
Och sen, sen..HAHAHAHAHAHHAHAHAAHA FYFAAAAAAAAN VA jag garvade!
Jonte skulle köra över en liten bäck av något slag, men det failade så grymt jävla hårt, HAHAHHA.. Han körde, han flög av skotern, drog en framåtvolt över styret och skotern landade nere i geggan, ena skidan fastnade under isen.. HAHAHAHHA!
Jag filmade med min crap-kamera, klippet kommer här nedanför!
Och sen, sen..HIGHLIGHT OF THE DAY!
Min underbara sötnos kom, vi hade det jättemysit! vi såg på tv, duschade, sov och myste..Helt underbart!♥
EDIT: skrattet på 0:40 är ett mysterium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0