Saturday..

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!
Fick just reda på att hjärtat skulle komma hit ikväll, efter dom har kommit hem från flygplatsen yayayay!
Åh va glad jag blev, har saknat hon såååååååååå...Blir nog film eller dylikt :)♥
Annars så ska jag ut med skotern nu efter jag har käkat, har en sån galen träningsverk sen igår på gymmet så vi får se hur det går..efter det blire nog städning, BEHÖVS stort.. om någon vill tjäna en slant på att städa mitt rum så är det bara att höra av sej.. LOL!
Efter det ska jag nog bara göra mej i ordning osv osv, så ni får ha en skön lördag allihopa!
Länkar en FETT najs låt, happypanda!
Lazee Feat Neverstore - Hold on (Matrix & Futurebound's Terrace Tantrum Mix)


Kommentarer
Postat av: Anonym

niceman!

2010-03-06 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0