Orkaaaaa..

Ja, vafan ska man skriva egentligen? opådjgf+pgjfjgh0gjvhjgpiohjpfdgjdojfopadf.. Så!
Anywayz, vad har egentligen hänt de senaste dagarna? Drar en snabb sammanfattning k.
I måndags så jobbade jag, det gick seriöst åt helvete.. Först var jag på toa och en elektriker tittade fram från taket, något pinsamt.. Men jag tog det bara chill, as usual..Sen föll jag av samma stol två gånger, sen staplade jag 35st 24" plattskärmar, samt 16 datorer. Efter jag var klar så skulle jag tydligen har KONTROLLRÄKNAT SKITEN, så det var bara att börja om..Men när jag var klar på jobbet så blev jag genast happypanda för jag skulle träffa hjärtat på stan, och det slutade med att vi köpte chipscorn och cola på Ica och vi for hem till mej och såg på tv och myste ♥
Sen tisdag, hm.. Ja, då var vi i verkstan och bögade oss, sen tittade hjärtat förbi en liten stund..När jag var klar i verkstan så fick jag skjuts till stan, efter det tog jag bussen till hjärtat..Det var bara så mysit ♥
I onsdags så körde jag skoter, hittade ett ställe med fin pudersnö, var dock nära att jag fastnade, men är man killen med skillen så....
Idag, torsdag, var det ännu en underbar dag, för mitt underbara hjärta komförbi runt kl..typ 1? då gick vi ut med hundarna, åt lunch, spelade x-box, pizza från viking, cyklade till OK och köpte pringels och popcorn, såg på American pie och myste..En underbar dag ♥
P.S kl är typ halv två på morgonen så min stavning och mitt minne är nog på topp men anywyaz..

I'll Nino - When it cuts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0