Måndag, a wonderful day..

Denna dag har varit så jävla underbar, tänker inte gå in på detaljer så ni får använda fantasin.. haha :))
Allting började som vanligt med att jag slet mej upp från sängen och för första gången EVER gjorde jag en frisyr med plattång, eftersom min mössa är borta :'<
Sen när jag hade kommit fram till jobbet så hade vi morgonmöte osv osv, ganska segt.. Fick följa med till något stort företag och böga mej i deras fikarum, kände mej sjukt duktig då jag slukade en myrstack på dirren!
Sen hade jag lunch så jag kände mej tjock och drog till frasses, väl inne där så får jag syn på en jävligt fet p12 och två tjejer. Tänkte inte mer på det föränns jag hörde:
- " Eyy titta, kolla emot " sa han i hopp om att tjejerna skulle tycka han var "cool", men jag sa svarade tillbaks:
- " du vet väl om att du är ganska tjock va? " då blev han tyst, aja.. ägd, hatar såna tbh..
Sen lallade jag runt på stan, skulle köpa halstabletter till hjärtat! Men aja, tog bussen till henne och det blev en väldigt mysig och underbar dag, hon eee såååå fiiiiiiin♥
Nu ska jag nog sitta här ett tag, sen duscha och efter det sängen.. haha!

over'n OUT!

Länkar en fett najs låt!

 


Kommentarer
Postat av: B

bra låt!

2010-03-02 @ 17:41:01
URL: http://rolfo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att den är?:))

2010-03-02 @ 17:52:41
Postat av: Linnea

fan va taskigt. du vet väll att p12:or tar åt sig.

2010-03-02 @ 22:32:12
URL: http://jagarentrakigperson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nog vet jag att p12:or tar åt sej? but I couldn't care less.. Jag hatar p12:or, generellt.. deras beteende och stil är oroväckande.

2010-03-03 @ 00:12:48
Postat av: L I N N É A

ja, du har väll varit liten du med?

2010-03-16 @ 22:00:57
URL: http://jagarentrakigperson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Klart jag har varit liten, men jag var inte sådär odräglig och fittig av mej, och skulle jag ha varit det så skulle jag åkt på däng.. Vilket dom förtjänar också, så dom lär sej..DON'T DEFEND THOSE MOTHERFUCKERS!

2010-03-22 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0