Friday, A wonderful night..

Rubriken says it all, denna Fredagen har varit så sjukt galet underbar så det finns inte..
Allting började med att hjärtat tog 17.20 bussen hit till mej, så hon var väl här kring 17.40 lr nåt..Sen så såg vi på tv med min familj och åt en massa godis och vattenmelon (SUPER GOTT!).
Efter det så gick vi upp till mitt rum och vilade, det var sååå myysit!♥
Jag tänker inte gå in på för mycket detaljer, men ni får använda eran fantasi lite här och där!
Sen gick vi ner och tittade på National Treasure två med min syrra från HELL och hennes sambo Joonas, vi såg dock inte klart hela..För vi gick upp och badade!
Jag hade tänt en massa ljus så mysfaktorn var enorm, vi badade ett bra tag och hade det så förbannat jävla underbart ♥
Sen la vi oss i min säng och myste och sov, summerat har denna kväll varit helt oslagbar!

Jag älskar dej Sandra Skogman, av hela mitt hjärta!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0