Afk..

Ojdå, var visst ett tag sedan jag skrev något här.. så, hm.. Vad har hänt de senaste dagarna?
I tisdags så gjorde jag inte så mycket, om jag minns rätt..Var nog bara skola sen dega hemma..
Igår (Onsdags) så var det en underbar dag, Sandra kom efter hon hade slutat..Vi åt kyckling och ris, sen såg vi på film och åt en massa onyttigheter, samt tårta! Ville göra det lite speciellt eftersom hon far till göteborg på Fredag! Kvällen var som sagt underbar, as always♥
Idag (Torsdag) så ska jag följa Sandra på stan, hon skulle köpa nå kläder. Efter det funderar jag på att dra och gymma, men vi får se..
Fredag blire nog skoterkörning, får nog mitt förarbevis antingen idag eller imorgon.. Då blire ut och starta skogsbränder!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och faila med en bögfrisyr, måste köpa mej en ny mössa..

P.S låten är ganska galen, så sänk volymen innan ni her på den..

over'N out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0