History..

Jaokej, har så grymt tråkigt så jag tänkte lägga upp lite info angående gym för ni som är intresserade..
Det jag skriver nu är individuellt och från personliga erfarenheter, det som funkat för mej kanske inte funkar för dej..
Lite history här, dock lite suddigt..mitt minne ni vet, men ungefär såhär ser det ut.
Började karate när jag var 11år och gick tills jag var 16år. Grymt tråkigt tycker jag iaf, men fick en jävligt bra grund rent kroppsformigt. Sen i Augusti så började jag, jonte och micke att träna på gym. Första månaderna var sisådär halvfail för vi hade noll koll, sen fick vi en bok som jag STARKT rekommenderar ( Effektiv bodybuildning av ove rytter ). Först gick vi efter schemat där men sen när vi fick lite mer koll så började vi köra mer själv, eget schema.
När jag började träna var jag pretty smal, lite underhudsfett osv osv, äckligt synliga magrutor. Så jag beslutade mej att pröva på Super gainer, var det klokaste valet i mitt liv. Vägde 60 och var 178 lång, när jag var klar med kuren så vägde jag 69-70, gått upp till 72-73 nu(MUSKLER<3).
Jag käkar även tillskot, ska länka här nedanför.

Creatine Tabs
Whey 80
Tänker inte skriva nåt om dem, för det finns så jäkla mycket fakta du kan hitta om dem på nätet. Kan bara säga att det funkar super för mej, märkt stora skillnader rent kroppsmässigt;D

Var väl allt från mej just nu, har ni frågor om träning eller dylikt så skriv en kommentar eller två!
Länkar en asgrym låt!


over'n out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0