B-ruden klantar sig!

HAHA ni har ingen aning om vad som hände imorse!
Hjärtebumz vaknar ju som vanligt före mig, och hennes försök att väcka mig misslyckas ganska enormt varje gång. Men idag, huhu.. idaaag mina kära vänner, så vaknade jag nog på 10 sekunder!
Hon gjorde ett desperat försök att kittla mig, så hon satte sig på mig och började kittla mig, men helt random så hör jag ett DUNS.. hon har alltså slagit in huvudet i en hylla jag har en bit över sängen, så hon har fått världens jack i pannan nu, och en bula! :3 Något vad jag skrattade, det gjorde även hon.. en stund :)  ♥
Hur som helst så vaknade jag dirr-mode, så ett pris överges till älsklingen *congratz congratz clap clap u know the story..*
Sen efter det så åt vi frukost och har bara myst framför tvn, jag har däremot gjort ett tappert försök att konfigurera ett program på datorn som kommer göra Angelicas (min lillesyrra) liv till ett Hvete!
Nu har vi duschat, sen vet jag inte? blir väl mysipys och äta gott!

Har som inte så mycket mer att skriva här, jo det har jag faktiskt!

FILMTIPS uppskattas, inte för att jag tror någon kommer tipsa, men utifall!
Allt från thrillers till komedi :D!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drag me to hell är riktigt nice!

2010-08-22 @ 16:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0