AND HE RETURNS!!!!

cha cha bloggeeenn... nu har man handlat lite gucciväskor och annat bögskit, nä driver bara!
Uppehållet beror på allmän lathet, från min sida.. mmhmmhmhmhm cookies :3
Kommer inte ihåg ett skit om vad som har hänt dom senaste månaderna, tyvärr.. mitt minne är för värdelöst ;o
Men men vi kan ta höjdpunkterna snabbt ( de jag minns ofc ) :

6 Månader - Supermysig kväll, vi åt på lilla kina, var en otrolig kväll ;)
Sen oohhh, dagen före flickvännens b-day så hade våra föräldrar betalat en natt på ett superfint hotell för oss, var som en present från bådas föräldrar till oss :3 HUR MYSIGT SOM HELST! vi kände oss som turister i våran egen stad ;o helt oförglömligt, I love you baby!♥

7/8 Månader, åts det på lilla kina, om jag minns rätt! det är som "våran" resturang :3

...sen minns jag inge mer ;o
Igår for jag till sandra, för jag saknade henne så oerhört mycket, kändes rent i hela kroppen! så jag for till henne♥
Det åskade och bullrade, regnade och blixtrade, så det tändes ljus och vi bara möös..(wtf finns det ordet? ;o)
Sen idag har vi varit ute och gått, jag har fixat hennes dator lite, sett tv, bara mysit, det klår fan allt ändå ;)

Och lite allmänna grejor, min underbara sötnos har börjat träna, och JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER HENNE!
Hon far liksom helt självmant, simmar 20 f*kin längder, helt själv..hon taggar verkligen, åhhh hon e min! ♥
Följer med henne ibland, men jag simmar typ 6 längder, och hon 20.. så hon äger mig GANSKA hårt.. men huvudsaken är att jag är där för henne, vilket jag alltid kommer att var! :)


DET VAR ALLT, jag orkade skriva, this reincarnation was made by my evil girlfriend, I love you baby! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0