Slacking inlägg (überlångt kkthnxbye)

I tisdags, förra veckan så var det nämnligen 4 månader med mig och mitt underbara hjärta, det firades genom att vi for ut och åt, hyrde film, köpte snax, och hade det jättemysigt♥. Vi spelade även lite Conker, random fult spel..precis våran störda humor :)

Sen i fredags, då var jag och åt hos min storasyster..Det blev någon kasslergryta, asgod tbh! Efter det drog jag på Statoil och köpte Indianpopcorn x2 och en cola, sen begav jag mig till hjärtat för jag skulle sova där. Vi såg på film, åt snax och hade en underbar natt.. as always ;)♥
I söndags var jag och biffen och körde skoter, i FYRA timmar.. var helt spårat galet, min kropp är död atm. Så jävla slut, men aja.. Här har vi lite bilder:)

vi hittade tomten :)

randombild lol

WAHHAHAHAH

Gamla liften i rävabacken!

Random bild igeen

OH YEAH :D

Epic feeling!

WAHHAHA :D

fan va vi e söta, rofl!

Grillringen i räva!

SPAMSPAMSPAMSPSMAPMSPDMPSMDPSAMPDPSMADPMSPMD!
Allright, snart kommer hjärtat hit.. Det blir väl en massa film, mys osv :)♥
Imorgon ska jag sova hos henne, kommer bli supermys, skriver kanske sen.. CYA!

 

 

 

 

 

 

 

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0