Happy surprise :)

Igår, Lördags alltså. Så skrev älsklingen på sms att hon ville komma över och sova hos mig, helt spontant. Me like :)
Jag blev som sagt jättejätteglad! Vi hade bara varit ifrån varandra i cirka fem timmar men jag saknade henne enormt iallafall, då blev jag happypanda!♥
*tänker*
Ja, när hon kom så laddade vi ner lite filmer. "The hot chick" och "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", fast vi såg ingen av dem på kvällen, det blev annat ;)
Vi åt chips, popcorn, apelsin(♥) och vi drack läääsk..Cola och fruktsoda lr nåt!
Kring kl 11 på kvällen så gick vi ut på en liten promenad, var mörkt och läskigt, men det var ändå skönt att få andas some fresh aair ya'me?
När vi hade kommit in igen så tittade vi på "ett päron till farsa", haha helt f*kin hillarious! Efter ett tag så somnade söthjärtat, så jag la en filt över henne och lät hon sova lite :)
Kring kl 1 kom Mamma&Bella hem, de hade varit på nån 50års fest, så jag väckte hjärtat då.
Älskling var för trött så jag bar henne upp för trappan, så jävla söt hon är♥
After that we went asleep, wounderfull :)

Idag, Söndag. Vaknade vi kring 10 om jag minns rätt, vi låg och myste ett bra tag, så jävla underbart!
Efter ett tag så hoppade vi in i duschen, åt gröt och gick ut på morgonpromenad. Efter det såg vi "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", den var helt okej. fast..SCARY AS FOOCKKZZzzzZ!!11
Efter det gick vi upp och spelade Conker och myste.
Summerat, min helg har varit helt jävla otroligt underbar. Tack hjärtat, jag älskar dig mest!♥



Kommentarer
Postat av: Linnea Holmbom

fin blogg! :)

HIM är sjukt bra förresten.

2010-04-25 @ 19:22:13
URL: http://isaradith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0