Gym tool!

Oh yeah, tjenare igen! detta är mitt andra inlägg idag, wtf händer?!
Aja, hade ju bestämt mig för att försöka göra ett litet redskap för att träna mina underarmar här hemma, så det var bara att försöka leka kreativ.. LOL, bilder med förklaring kommer nedanför. För ni lär inte fatta ett piss, wah :)

 

 

Först och främst måste man ha fett najs musik, annars går ingenting..

Sen en randompinne, typ runt så den går att "rulla" aight?

Varför jag tog denna hanteln var för att man kan ta lös ena vikten, det är den jag använder som tyngd!

HAHAHA LOL, när jag skulle sprätta bort dendär grejen som håller fast vikten så flög den iväg rakt på tummen :'<

Tejp och rep, that's the key to victory! Ska ni ha tyngre vikter så skaffa något som håller för't!

HAHAHA, hittade ingen såg så det blev yxan.. Inte det smartaste jag har gjort i mina dagar kan jag ju säga..

Slog till så uta helvete, båda sidorna flög rakt upp i luften, den mindre biten landade åt helvete och ena i högra hörnet.. Dog nästan av skratt!

Sen ba, PAOW! montera, tejpa och klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0