Awesome..

Hur har min vecka sett ut? ah jag minns faktiskt inte, men kan berätta det jag minns!
I torsdags drog jag igång med ett nytt " DEAL WITH THE DEVIL " vilket innebär att jag ska skippe godis och chips till sommarlovets början. MOT det så ska jag ha 10k, nä jag driver. Ska faktiskt inte ha något alls, jo.. Gröt på morgonen, sen ska mor försöka hjälpa mig att hålla mig på 500 kaloriunderskott ;)
---->http://www.traningochviktminskning.com/tag/kaloriunderskott<--- REEAAAD!
Så jag ska alltså gymma Mån/ons/tors sen ta en joggingtur varje morgon FÖRE frukost, det gillas inte!

Igår, fredags.. oyeeaah, den dagen var fett najs!
Allt började med att jag drog till Eddahallen för att gymma med hjärtat, det gick skitbra. bloody f*kin veins lol, men hjärtat verkar gilla dom..haha ;)
Efter vi hade gymmat så gick vi ut i det fina vädret och väntade på Anette (Sandras mor som lagar übergod maat!!1)
Vi for till hennes kusiner som bor i Östanbäck(stavning?) Och nu vill ni höra en cool grej va..? OH YEAH YA WANNA HEAR SMTH F*KIN AWESOME? okej..IT'S CUMMIN!
Vi har ridit, jao.. HAHA misstolka inte, vi har ridit häst.. Det var awesome tbh, ni skulle ha sett mina feta mooves..jabah : GO THERE MAH HORSE! *diket* nämen, det gick bra.. lite läskigt men aja..en till cool grej här, vi red BROLLES häst.. yeah ni läser rätt, både jag och älsklingen har ridit den. It was phun!
Sen drog vi hem till hjärtat, där vi såg på lite tv. Gick ut och tog bilder, sen lade vi oss och sov, supermys♥

Peace out jao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0